Är du intresserad av att bli kund? Ring oss på010-498 99 90 eller klicka här

Kundombud: Förbättringsförslag/Synpunkter

Har du som kund frågor, synpunkter eller funderingar som du känner att du vill diskutera med någon annan än din kundansvarige är du alltid välkommen att kontakta vårt kundombud. Vi vill med denna tjänst se till att du känner att du har full möjlighet att påverka och förändra din assistans. Dina synpunkter är alltid viktiga för oss! Du får självklart vara anonym.

Telefonnummer: 08-505 920 99
E-post: kundombud@sarnmark.se
Postadress: Särnmark, ATT: Kundombud, Box 1393, 171 27 Solna

 

Vad gör vi med dina synpunkter? 

Vårt kundombud lyssnar, läser och sammanställer dina synpunkter och önskemål. Sedan tas kontakt med den person inom företaget som har rätt kunskap inom det område du haft synpunkter på. Vissa problem löser vi direkt, andra kräver ett möte. Tillsammans hittar vi de lösningar som krävs för att din personliga assistans ska fungera så som du vill att den ska fungera.

Vi frågar alla våra kunder 

Vi genomför även kundundersökningar, där du också får möjlighet att påverka Särnmarks utveckling och förbättringsområden. För det är du som vet bäst hur vi fungerar i verkligheten.

Våra kundundersökningar ger oss mycket värdefull information om vad våra kunder är nöjda med och vad vi kan förbättra. Du som inte hade möjlighet att delta i den senaste undersökningen kan givetvis kontakta Särnmarks kundombud för att säga vad du tycker. 

Läs om våra kundundersökningar

Kontakta ditt kundombud

Här har du möjlighet att kontakta vår kundombudsman med ditt ärende. Om du vill så kan du vara anonym.