Vårt kvalitetsarbete

Särnmarks övergripande ambition med verksamheten är att bidra till att skapa ett bra liv för våra kunder. Ett liv där varje kund, så långt det går, ges möjlighet att själv styra över sitt eget liv.

Skillnaden mellan oss och andra kommer ni förhoppningsvis märka snabbt. Men helt perfekta jämt är varken vi, eller någon annan heller för den delen. Om ni är missnöjda över något så är det därför jätteviktigt för oss att lyssna, så att vi har möjlighet att förbättra oss. För att säkerställa att det blir som överenskommet arbetar vi enligt noggrant utarbetade rutiner, som vi sedan följer upp och utvärderar. Vi hoppas och tror att ni ska känna att vi ibland är snudd på lite väl ambitiösa när vi säkerställer att vår personliga assistans är av just hög kvalitet.

Dessutom. Sist men absolut inte minst, är vi väldigt måna om att våra personliga assistenter har de allra bästa förutsättningarna för att trivas med och göra ett bra jobb för dig. Det är därför en självklarhet med kollektivavtal och vi erbjuder både en gedigen introduktion på plats hos kunden samt assistansutbildningar.

Vad kan jag hjälpa till med?

Jag heter Lars och arbetar som informatör på Särnmark. Jag svarar gärna på dina frågor om personlig assistans. Skulle jag inte sitta vid datorn just nu, återkommer jag eller en av min kollegor snart till dig.

Kontakta oss

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort. Du kan också ringa oss direkt på 010-498 99 90 eller maila till kontakt@sarnmark.se.

Tack!


Vi har tagit emot ditt meddelande och svarar så snart vi kan.
Någonting gick fel när formuläret skickades. Testa igen eller maila till kontakt@sarnmark.se