Anhörig och personlig assistans

“Kunden är i centrum och har alltid rätt”. Det är den som får personlig assistans som är vår kund och visst stämmer de gamla sanningarna om god kundvård även för oss på Särnmark. Men föräldrar, syskon eller nära anhöriga får aldrig glömmas bort för vi vet att ni ofta har kunskap och erfarenheter som är viktiga för att den personliga assistansen ska fungera så bra som möjligt. Här går vi igenom några av de vanligaste frågorna vi brukar få.

Våra vardagsberättelser

Våra kunder berättar

Här samlar vi historier från personer som, tack vare sin assistans, kunnat skapa det liv de själva vill leva.

Kundundersökningar hos Särnmark

Höga snitt i oberoende undersökning

Mycket nöjda kunder hos Särnmark, enligt oberoende undersökning

Vanligt förekommande frågor

Vad kan jag hjälpa till med?

Jag heter Lars och arbetar som informatör på Särnmark. Jag svarar gärna på dina frågor om personlig assistans. Skulle jag inte sitta vid datorn just nu, återkommer jag eller en av min kollegor snart till dig.

Kontakta oss

Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig inom kort. Du kan också ringa oss direkt på 010-498 99 90 eller maila till kontakt@sarnmark.se.

Tack!


Vi har tagit emot ditt meddelande och svarar så snart vi kan.
Någonting gick fel när formuläret skickades. Testa igen eller maila till kontakt@sarnmark.se