Särnmarks kundråd

Vill du, eller någon du känner, ta chansen att bli en del av expertpanel och påverka vårt arbete? På Särnmark jobbar vi efter ledorden: trygghet, kundinflytande och transparens.

Ett ytterligare steg mot att förstå och känna kundernas behov

För att säkerställa att ni, våra kunder, känner att ni har inflytande över er personliga assistans så genomför vi bland annat en oberorende kundundersökning för att samla in och lyssna på era åsikter.Enligt vår NKI (nöjd kund index), läs mer om det här, så har vi redan väldigt nöjda kunder, men vi strävar efter att leverera den bästa möjliga assistansen vi kan och ha Sveriges nöjdaste kunder.

Därför som ett ytterligare steg att säkerställa kundnöjdheten så startar vi nu Särnmarks kundråd:

  • Kundrådet kommer att bestå av 6-8 personer i en (så långt det är möjligt) jämlik fördelning av ålder, kön och etnicitet.
  • Kundrådets ska fungera som en obroende kvalitetsgrupp som ger oss input och ideer till hur vi kan leverera den bästa möjliga assistansen utifrån våra kunders behov och önskemål.
  • Kundrådets ska fungera som en expertpanel som samlas en gång i månaden för att hålla gemensamma möten, träffa våra olika avdelningar, diskutera olika ämnen kopplade till vårt arbete och finnas tillgängliga för våra frågor.
  • Som medlem i kundrådet får du en mycket bra insyn i vår verksamhet. Du lär känna företaget, våra olika avdelningar och tjäntemän och får en chans att påverka hur vi jobbar.
  • Arvode utgår till alla medlemmar i rådet.
  • Medlemskapet gäller ett år i taget.
  • Medlemmarna utses av Särnmarks ledningsgrupp

Låter det här som något för dig eller för någon du känner? Är du intresserad av att bidra till Särnmarks fortsatta utveckling som assistansanordnare? Ansökan då via formuläret nedan.

Vid frågor vänligen kontakta Stefan Jangenheim (driftchef) på

Läs mer om våra andra tjänster

Gå till kundombud

Gå till visselblåsarlinjen

Stefan Jangenheim

Verksamhetschef
stefan.jangenheim@sarnmark.se