Är du intresserad av att bli kund? Ring oss på010-498 99 90 eller klicka här

Mycket nöjda kunder hos Särnmark - enligt oberoende undersökning

” Helt suveränt bolag. Önskar att jag fått kontakt med dem tidigare”

Vi är mycket glada och stolta att kunna visa upp ett så högt NKI (Nöjd Kund Index) som 75/100 i  2020 års kundundersökning, när drygt hälften av våra kunder/företrädare sagt sitt. Kunderna ger höga betyg till nästan alla kvalitetsområden och även om resultatet är något lägre än 2019 är det i nivå med tidigare undersökningar. Detsamma gäller våra kunders benägenhet att rekommendera oss som assistansanordnare. I år får vi ett NPS-värde på 41 procent och trots att det sjunkit något är det ett mycket gott resultat (10-15 procent anses som godkänt).

Kundundersökningen är ett sätt att ge våra kunder möjlighet att påverka Särnmarks utveckling. Det är våra kunder/företrädare som vet bäst hur vi fungerar i verkligheten och undersökningen har gett oss värdefull information om vad vi ska prioritera och förbättra.

Som ett av få företag i branschen har vi valt att fortsatt genomföra våra kundundersökningar med hjälp av ett externt företag. Det gör vi för att garantera våra kunders anonymitet och får ett tillförlitligt resultat. För sjätte året använder vi Origo Group som är ett oberoende marknadsundersökningsföretag.

Vi vill passa på att ge våra kunder/företrädare som deltog i undersökningen ett varmt tack!

Klicka på länken HÄR för att komma till ett utdrag av Särnmarks kundundersökning 2020. 

Du kan även gå in HÄR för att läsa mer. 

Aktuellt

  • Särnmarks Hållbarhetsrapport för 2019: Tillsammans är nyckeln för en hållbar framtid

    Särnmarks övergripande ambition med verksamheten är att bidra till att skapa ett bra liv för våra kunder. Ett liv där varje kund, så långt det går, ges möjlighet att själv styra över sitt eget liv. Vi anser att det är grunden för alla som vill kunna leva som andra, bland andra, i vårt samhälle.

    Våra grundare Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm äger fortfarande företaget och deras stora intressepolitiska engagemang gör skillnad, inte bara för våra kunder utan även för andra personer som behöver personlig assistans. På så sätt tar vi en aktiv roll i samhället och bidrar till en hållbar välfärd. Nu gör vi även detta på ett nytt sätt genom att presentera en Hållbarhetsrapport för verksamhetsåret 2019.

    Läs mer
  • Information med anledning av coronavirusets spridning - uppdaterat 3 juli

    Vi på Särnmark förhåller oss fortsatt till Folkhälsomyndighetens samt Utrikesdepartementets rekommendationer och anvisningar gällande spridning av coronaviruset.  Vi uppdaterar information och kommunicerar med våra personliga assistenter och kunder så ofta det behövs. 

    Läs mer
  • Glad midsommar!

    Vi önskar glad midsommar och påminner om att kontoren håller stängt i morgon fredag 19/6 (midsommarafton). Jour - och bemanningsteamet är tillgängliga dygnet runt som vanligt.

    Läs mer
  • Vi önskar trevlig helg!

    Vi vill passa på att önska alla en trevlig Kristi himmelsfärdshelg och informera om våra öppettider under långhelgen.

    Läs mer
  • Särnmarks solrostävling: Vem odlar den högsta solrosen?

    Under sommaren 2020 utmanar vi dig och dina personliga assistenter i en solrostävling. Högst solros den 15 september vinner ett finfint pris.

    Läs mer
Visa fler inlägg